Ööh.. Auttakaa, jos vaikuttaa tututlta yms.

Kun nykyisin olen ollut kamalan - KAMALAN - väsynyt. Vähitellen se alkoi tulla. Nyt olen nukkunut viimeviikosta asti ihan suht. hyvät yöunet, mennyt nukkumaan (minulle tavallisena aikana, ei valituksia, pliis :D) 9-23 välisenä aikana kuten AINA ennenkin. Ja se riittää minulle mainiosti, kun herään joka aamu 7.00, mutta nyt olen alkanut olemaan yhä väsyneempi ja väsyneempi päivällä! Aamulla olen perusväsynyt, siis kuten yleensä on kun ei jaksaisi mennä kouluun ja on pakko ja haluaisi nukkua jne. ja sitten päivällä koulussa alkaa ns. masentaa ja väsyttää ja sitten koulusta päästyäni pysyn ehkä n. 2 h hereillä, kunnes nukahdan. Nykyään vain nukuttaa LIIKAA. Eikä nukkumaanmenoajassa voi olla vikaa, sillä olen 2-3 vuotta mennyt samaan aikaan nukkumaan ja herännyt samaan aikaan (Paitsi lomat jne). Mutta siis nukahdan klo 15-18 aikoihin ja herään klo 19-22 aikoihin. Sitten väsyttää yhä ja on helppo ruveta vain nukkumaan, mutta damn LÄKSYT! On tuskallista tehdä niitä.

Mikä auttaisi? - Ei pliis nipotuksia nukkumaanmenoajasta.

Koska tuo vie koko vapaa-aikani. En jaksa edes kirjoitella välttämättä blogiinkaan. Mietitte varmaan, miksen eilen päivittänyt? No juuri siksi!

....Nojaa.

Niin ja minä olen huomenna kuollut. -.-

Haluatteko tietää kauniista koulupäivästäni? :D

No kerron.

Ensin kerron "tarinan hahmoista" :D

- Jossu
- Minä
- Meidän luokalla oleva MAAILMAN ÄRSYTTÄVIN IHMINEN (believe me) eräs poika, nimettäköön hänet Snateksi.
- Snaten tyttöystävä
- Snaten kaveri olkoon Janamu (jooyhenrepsrepskeksintö) :D
- Oops
- Snaten pikkusisko, oppilaskuntalainen
- Muita oppilaskuntalaisia

Oli ihan perusaamu jne.

Oli suht. hyvää ruokaa (millasta kouluruoka voi olla... Söin kuitenkin kaiken :D) ja kun oltiin syöty, mietittiin Oopsin kanssa, kun me ollaan järkkiä, että mitä pitää tehdä. Mentiin luokkaan ja yksi randompoika meidän luokalta oli tekemässä yhtä kuvistyötä ja sanoi, että sitä pitää jäädä tekemään jos se on kesken. Luokassa oli niitä oppilaskuntalaisia tekemässä jtn ihmemitäliejuttua. Mulla ja Jossulla oli kummallakin kesken, tai noh, mulla ei mitenkään kummemmin, mutta jäin silti tekemään :D. Oops oli kirjoittamassa taululle päivämäärää yms. (järkkien hommaa) ja minä väritin sitä mun työtä. En muista mitä tapahtui mutta Oops päätyi piirtelemään minun käteen ja selkään sillä liidulla ja ne pikkuipanat kannusti. Oops huomasi että on paras mennä, ettei se joudu pulaan siitä ja minä ja Jossu jäätiin vielä luokkaan. Tuli hiljainen hetki ja minä vaan sanoin: "Tapelkaa!" kun en tykkää hiljaisuudesta (PAITSI JOSKUS!!) ja sitten Jossu: "Vekku! Ei saa käskeä pikkusia tappelemaan, näytät huonoa esimerkkiä!" REPS. "No tapellaan me sitten", minä sanoin ja menin sitten idioottina ottamaan liidun, ja piirtämään Jossun paitaan. Jossu ns. suuttu ja tuli pikkuinen leikkimielinen tappelu köhköh. Me päädyttiin juoksemaan rallia luokassa ja sotkemaan toistemme vaatteita maalilla ja liiduilla ja saippuaisilla paperipalloilla Ö__ö. Jossu: "SÄ näytät edelleen huonoa esimerkkiä pienille!" Mä: "No sä.. sä näytät tota saippuaista paperipalloa jossa on sinistä liitua!" ja me juostiin ja juostiin ja heiteltiin ja sotkettiin toistemme töitä....... Sitten sovittiin aselepo.

Enkun tunnilla väsytti yms oli tylsää jne. (P.S. C.S.I. New York alkoi! ^__^ kello on 21:05) ja sitten KAIKKI meidän luokan pojat sanoi opettajalle "vihko jäi kotiin" ja minua alkoi epäilyttää. En välittänyt. Juu, aika kivaa... SITTEN vilkaisin Snatea ja näin sen piilottelevan sitä vihkoa paidan alla! (Kommentoi, mitä sinä olisit tehnyt siinä vaiheessa) kirjoitin Oopsille lapun ja kysyin mitä teen. Tulin siihen lopputulokseen että kerron tunnin päätyttä opettajalle. Kysyin Snatelta: "Hei, eiks toi vihko oo sun paidan alla?" Kysyin. Snate alkoi äkkiä pukea takkia ja hätääntyi ja mutisi jotain ein tapaista. Menin kertomaan englanninopettajalle: "Snate, siis tuo joka tuossa istuu niin sanoi sinulle, että unohti vihkonsa kotiin, mutta näin että se on hänen paidan alla" Englanninopettaja tökkäisi: "Kiitos!" Ja minä ajattelin: "Oookkeii... Oleppahyvä.." ja se Janamu (...REPS!) näki kaiken. Idiootti meni kertomaan Snatelle ja minä katosin paikalta, koska olin ykkösluokalla luvannut itselleni etten kerro MISTÄÄN opettajalle, etten sekaannu mihinkään MIHINKÄÄN. :(

Koulun jälkeen tajusin jotain:

Välitunnilla minun ja Jossun sota... silloin siellä oli se Snaten pikkusisko!

Jos hän kertoo Snatelle niin OMG, kelles Snate kertoo? hmm.. hankala arvata,.. OPETTAJALLE! Minulle automaattisesti jälki-istuntoa.

Minä olen ajattelematon ja pian kuollut ihminen. Jee.

Snate meni kertomaan sitten sille suositulle ns. tyttöystävälleen että minä oon juorukello tms.

- - -

Mitä veikkaat? Voit veikata useampaakin..

1. Saan jälki-istuntoa

2. Nukahdan tunnilla

3. Ei mitään tapahdu, kaikki unohtaa sen

4. Snate kostaa myöhemmin

5. Minusta tulee koulukiusattu

6. Alan juorukelloksi :D

7. Jotain muuta, mitä?

Ja tää on sitten tositarina. Mä veikkaan että vain 1 ja 5 toteutuu.

-________________-

Joo... kello on jo 21:18... heippa!